OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

maandag 1 januari 2018

Paddenstoel van zelf drogende klei gemaakt


Luiertaart met paddenstoel en gehaakte figuurtjes gemaakt voor mijn kleinzoon

Het is geen schaal 1:12 maar was wel erg leuk om te maken


Ik heb de paddenstoel van zelf drogende klei gemaakt



Het huisje van Wipneus en Pim naar de gelijknamige boekjes die
ik mijn kinderen altijd heb voorgelezen


In de hobbywinkel heb ik een halve schuimplastic bol gekocht
en deze op een leeg emmertje geplaatst


De halve bol bekleed met zelf drogende klei en met
achterkant van stift rondjes in de klei gedrukt

In de schoorsteen heb ik cocktailprikkertjes verwerkt
want anders bleef hij niet staan


Emmertje op een bloempot gezet om makkelijker te kunnen werken
en ook met klei bekleed

Daarna alles geschilderd en versiering er op gelijmd



2 opmerkingen:

  1. Te ha quedado preciosa y muy original!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een super niet mini projectje geworden Xandra, gefeliciteerd met je kleinzoon. Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.