OP DEZE WEBSITE VIND JE VAN ALLES OVER DE POPPENHUISHOBBY, MINIATUREN, POPPENHUIZEN, WORKSHOPS EN NOG VEEL MEER ....

zondag 19 februari 2012

Het hemelbed voor de slaapkamer in het poppenhuis is klaar




Het hemelbed was het laatste meubelstuk dat ik nog moest opknappen voor de slaapkamer van het poppenhuis



Ik heb nieuwe lakentjes, een dekbed en een rolkussen gemaakt



Alle slaapkamer meubeltjes heb ik voorzien van witte verf met goudkleurige accenten

Het hemelbed heeft nieuwe engeltjes gekregen die ik ook goudkleurig heb geschilderd



Ik heb een boekje gemaakt dat in het nachtkastje ligt


Ik heb alles op de eettafel uitgestald om te filmen en te fotograferen en ik ben erg blij met eindresultaat van de meubeltjes



                                             


De pantoffels staan klaar naast het bed


                              


Kanten handschoenen en kousenbanden



De hoeden staan uitgestald op de hoedenstandaards op de kast







De haarborstel, kam op de schaal en de ketting en ringen
zijn van Reutter



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment. To prevent spam, I moderate all writen comments to my blogposts before publishing --- Dankjewel voor je reactie. Om spam te voorkomen, modereer ik elke reactie voordat deze definitief word geplaatst.